sobota, 7 lutego 2015

Liebster Award

    Heej. Mój blog został nominowany do Liebster Award przez ~Rebecca~ i Milkasss. Bardzo Wam dziękuję za nominacje, to wiele dla mnie znaczy. Przesyłam w Waszą stronę buziaki i przytulasy ;) 



A o to zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejsze liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"

Odpowiedzi na pytania ~Rebecca~:

1. Ostatnia książka, którą miałaś w rękach (dosłownie, nie musiałaś jej czytać)?
Chyba "Gwiazd naszych wina" - John Green. Swoją drogą świetna książka, polecam. Daje do myślenia.

2. Oparłabyś się urokowi wampira czy raczej wilkołaka?
Wydaje mi się, że wampira. Chociaż wydaje się on bardziej niebezpieczny, to mimo wszystko bardziej by mnie pociągał. Zresztą nie wiem, to jeszcze zależy od osobnika :)

3. Piosenka, która nie może Ci wyjść z głowy, to...
Hmm, to trudne pytanie. Wiele piosenek siedzi mi w głowie. Więc nie wiem ;)

4. Wolałabyś być Herosem czy Antagonistą? 
Raczej Herosem. Nie lubię się sprzeciwiać i kłócić, więc Antagonista odpada.

5. Ulubiony serial animowany, który wspominasz do tej pory...
W moim słowniku nie istnieje słowo "ulubiony". Wiele bajek i seriali lubiłam. A zresztą nie wspominam zbytnio takich rzeczy. W głowie mam inne wspomnienia, które mi ją zaśmiecają...

6. Czy kiedykolwiek czytałaś jakąś mangę lub oglądałaś anime?
Może z raz się zdarzyło. Ale raczej nie ciągnie mnie do tego.

7. Błyszczyk, szminka czy... sok z truskawek? Co najczęściej nakładasz na usta?
Szminka ochronna :)

8. DC Comics czy Marvel Comics?
Nie wiem, nie znam.

9. Czy uważasz, że mężczyźni, których imię kończy się na -sław są ciut nienormalni?
Nie wiem, nie zauważyłam tego. To jakiś stereotyp. 

10. Jakieś zwierzątko? Jak się wabi?
Tak, mam psa. Wabi się Ozi :)

11. Wymarzony samochód... marka, model, cena?
Nie mam wymarzonego. Podobają mi się stare auta sportowe. Ale jaki dokładnie, to nie wiem :]

Odpowiedzi na pytania Milkasss:

1. Warszawa vs Wrocław?
Warszawa, bo to moje miasto <3

2. Rap vs Pop?
Bardziej pop, bo rapu nie słucham zbyt dużo.

3. Laptop vs Tablet?
Zdecydowanie laptop, jest wygodniejszy.

4. Twoje zainteresowania?
Muzyka, sport, śpiew, gotowanie, pisanie tekstów piosenek, wierszy i opowiadania na blogu, fotografowanie, rysowanie i jazda na rowerze :)

5. Jak minęły Ci święta?
A dobrze i miło. Ale zdecydowanie za szybko :\

6. Jest u Ciebie śnieg?
Niestety nie :( A jak już coś jest, to jakieś resztki, ledwo co.

7. Lubisz swoje imię?
Lubię, nic do niego nie mam. Jedynie to, że mogłoby być krótsze w pełnej formie :)

8. Co zmieniłabyś w swoim życiu?
Chciałabym być bardziej śmiała, pewniejsza siebie. Chciałabym, żeby ta moja zwykła, szara rzeczywistość była bardziej ciekawa. Żeby więcej się działo w moim życiu, bo każdy dzień wygląda tak samo. Po prostu monotonia...

9. Masz ferie?
Miałam w styczniu. Niestety szybko zleciały :(

10. Dobrze się uczysz?
Dość dobrze. Staram się mieć dobre oceny. Tak już mam od zawsze.

11. Jak oceniasz swój blog?
Nijak, bo to nie mi go oceniać. Oceniają go czytelnicy i osoby, które tu wpadają. Dla mnie jest ważna ich opinia.

Blogi, które nominuję (kolejność przypadkowa):

Niestety tylko 11 blogów, bo więcej nie wiem, gdyż nie czytam teraz zbyt wielu. Jeszcze raz dziękuję za nomincje <3<3

PS. Rozdział powinien pojawić się dziś lub jutro, ale raczej jutro. I przeprasza, że mam obsuwy u siebie i u Was :\






4 komentarze: